Thursday, October 16, 2008

Infected PC Mouse

Selalu orang dengar PC je kena virus. Windows tak bole bukak la. Program hilang la. PC jadi lembab gila. Ape akan jadi kalau mouse pulak kena virus? Memang belum ada lagi antivirus untuk mouse.



Kesian kat mouse ni.



12 comments:

missgigikumancung said...

hahaha...suka teka teki yang mouse komputer tu jantan ke betina?..heheh

NieZearm said...

betina la.. :D

Kos Serani said...

Ayo...ngeri juga Mouse macam tu...nak pegang pun jijik...keh keh keh

NieZearm said...

cari la mouse lain.. mouse tu dh mati..

S h i n o said...

huh pelik betol..
mcm mana die nak funct tu.. :S

susu dalam botol said...

aku naaakkkkkkkkkkkk!

NieZearm said...

shino- tah la..

sdb- amik je la gmbr tu.. :)

Princess Liyana said...

huhu..kalau ada mesti comel kan..anti virus untuk mouse;p..

benci2..pc yana sdg problem...waaa;(

NieZearm said...

p.yana- meh sini abg repair..

muor76 said...

ni mouse org zaman batu nyer nih... heheheheh

muor76 said...
This comment has been removed by the author.
NieZearm said...

muor76- mungkin kot. (x terpikir la pulak kemungkinan mcm tu) :)