Thursday, November 13, 2008

Jam HP

Aritu aku pergi kat MeCD macam biasa. Tapi tetiba Cik Su panggil aku. Dia terus tanya aku, "nak jam tak? Pilih la satu." Wah! Bole pilih. Macam jual lambak je bunyinyakan? Tapi memang la terlambak dalam kotak. Aku pun pilih la yang ni. Kat mata aku nampak ni je yang menalik sket. Warna lain sume dah selamat kena kebas.

Ini la rupa jam yang aku cakap tu. Okay tak. Kalau beli toner printer HP bagi jam ni free je.

Inilah Cik Su yang kononnya tengah nak susun barang-barang atas dan bawah meja dia. Semoga selamat la menyusun ye. :p

9 comments:

K.Jah said...

laa...jam je tuh? kalu ko zoom sket sumpah aku ingat tu tupperware

denanz said...

hihihi.
jam ... jam ...

Riezal said...

aku pun beb.. sumpah2 aku ingat tupperware bila amati balik bru prasan jam

NieZearm said...

nasib baik aku tak pakai... :P

Nuisanc3 said...

tak nak pakai kalu, bak sini. :D

Cakap Kosong said...

besar dan empat segi tuh pasal.......kalau tak tgk bebetul igt tupperware

Princess Liyana said...

lar..jam rupanye..hehe

muor76 said...

hp yg aku suke kengkadang dia ade bagi free gift.. ade gak gift dia yg best best..

NieZearm said...

ryn- nnt pk dulu.. hehe..

ckp 0, p.liyana- bukan korang aje. ramai yg ingat tupperware. (sape la yg design jam ni)

muor76- tapi harga toner dia mahal la sikit..