Monday, November 3, 2008

Perhimpunan Bulanan

Bahagian aku akan organize Perhimpunan bulanan. Aku pun terlibat la jugak secara tak langsung. Aku tolong-tolong je la yang mane patut. Ini Fazli yang tengah conrol macho depan

Barisan AJK yang suka bergambar. Pendaftaran kehadiran pun diorang buat online je.

Zaid yang suka main clik-clik duduk la mengadap laptop. Fazli mambaca tesk ucapan sambil dipantau oleh Abang Abd Aziz. Cik Salfiza pulak meramaikan lagi penghuni control room.


Aku rilek je la. Dah penat berjalan-jalan amik barang. Baju batik pun aku tak pakai. Ape la nak jadi.. :p

2 comments:

Aleeya said...

Zam..aku tak nampak pon ko aritu...aku pong tak suka pakai baju batik ari yg sepatotnye pakai baju batik hahahaha

NieZearm said...

aku ddk kt belakang tabir je..