Tuesday, April 21, 2009

Police Report

Semalam aku dengan jayanya telah ke Balai Polis Putrajaya dan membuat laporan polis mengenai isu dengan Maxis. Ada cadangan ke macam mane legal action yang patut aku buat kat diorang ni?

Bila kenangkan Akedemi Fantasia la, SMS yang macam-macam diorang hantar untuk promosi itu ini. Nak aje aku kurangkan tax yang diorang kena bayar nanti tu.. :-)

6 comments:

Tijah said...

syabbas bang! kasi hajar sket kan?

NieZearm said...

nnt aku plak tuka celkom mcm ko kan kak...

Kujie said...

nnt update lagi kisah selanjutnya...nk tau gak apa maxis nk buat.


tukar lah ke celcom, tak payah tukar nombor kan...kata harith iskandar dlm iklan tu

Aleeya said...

skang ni aku malas nk pakai hp ler bley tak???

S h i n o said...

aku sokong cara kauu..
:)

NieZearm said...

kujie - sekarang ni senyap je lg..

yaya - ko pakai public fon je la. tipon yg pakai buang belum ada lg kt sini... :p

shino - chayok! chayok!