Friday, April 24, 2009

Tribunal Malaysia

Semalam aku pun pergi la ke tribunal dengan harapan yang berkobar-kobar. Tapi ternyata kes aku ni diluar bidang kuasa tribunal. Kalau aku nak buat apa-apa tuntutan aku kena pergi mahkamah sivil terus. Ada tak mane-mane lawer nak amik kes ni? Ada tak sesape ada no contek Karpal Singh?

4 comments:

mRs.aJaQue said...

aii...tumpang lalu..tumpang lalu ek..

S h i n o said...

kalau susah sgt nak selesai,
upah je mafia pergi Kill heehehe :D

NieZearm said...

ajaque - lalulah... :)

Shino - aku tak tau lg sapa punya angkara ni bro...

The Mindtripper said...

dah ada lawyer ke bro?