Tuesday, July 22, 2008

The Dark Knight


Tiba-tiba tergerak pulak hati ni nak layan movie. Mesti la pilih cerita yang baru. Kalau nak layan Hellboy pulak, dengan kawan-kawan bole la sebab Izzu tak minat. Kitorang layan movie ni kat Queensbay Mall, Penang. Aku pergi beli tiket dulu, Izzu gi layan scarlet. Show start pukul 9 malam, tapi sempat lagi beratur beli pop corn.

Lepas layan iklan, show pun mula. Aku pun melayan la dengan penuh perasaan. Memang best la cerita ni. Korang yang dah layan Batman Begins mesti nak tau sambungan cerita ni.

Aku ade beberapa kemuskilan bila dah habis cerita ni. Kalau korang dah layan mesti tertanya-tanya jugak. Macam mane Joker tu bole pengaruh ramai orang ikut cakap dia. Bole je dia plan macam-macam dalam masa yang singkat. Tah la. Tapi yang pasti kita mesti lupakan cerita batman yang dulu sebab kemunculan Joker dengan Two Face memang tak sama.

4 comments:

Tijah said...

weh!korang tak tringin membowling ke? lama giler tak pekena nih!

Encik Shino said...

Bile ntah leh tengok ni?
tp cite superhero ni aku kureng
sket. :P hehe~

NieZearm said...

kak jah- aku ok je. set je la nak main kat mane?

shino????- Cite lain tak ada. last show pun kul 9 tu la. ikutkan macam2 nak tengok ni. masa je belum mengizinkan. :-)

azlishukri said...

sama-sama kita tonton..