Wednesday, August 20, 2008

Tag by Miss Reezberry - Kreativ Blogger


“ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN ”It has been done according to the following rules:

1. The winner may put the logo on her blog.
2. Put a link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put links to the blogs.
5. Leave a message for your nominees


Ini bukan pencalonan je lagi ni. Dah dapat award. Ucapan plak kena creative. Macam ni ke:-

First and foremost, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih buat mak dan ayah yang telah mengarahkan aku ke sekolah supaya pandai menulis dan menaip serta dapat meluahkan isi hati pada nota tulisan yang boleh dibaca. Kepada Miss Ressberry yang menganugerahkan award ini, diharap dapat kiranyanya disertakan hadiah wang tunai, kereta, voucher serta perlancongan untuk dalam dan luar negara. Kepada packageblogger yang suka baca ape je yang aku rasa nak publish tak kira la mengarut ke berinformasi ke. Kalau tak tu takkan la counter tu bole naik sendiri. Walaupun ade silent reader yang belum cukup teruja untuk memberikan comment, sokongan anda masih saya hargai. Tanpa anda siapakah yang kenal anda.

Kepada Kak Jah yang telah mengheret saya ke kancah mem-blogging ni. Tanpa kata-kata power serta ayat manis mu itu tak mungkin aku bole terjebak. Kepada Jill yang memberi cabaran awal dalam dunia maya ini. Kepada pengiklan yang memberi galakan untuk aku terus berkarya. Terima kasih yang tak terhingga saya ucapkan.

Saya sedar akan kelebihan saya dan kekurangan orang lain yang menjadikan saya seseorang yang ternama dalam arena blogging ini. Diharap saya terus mendapat undian serta sokongan dari semua lapisan masyarakat dan lapisan ozon. Untuk pencalonan akan datang saya mengajukan tag ini kepada pembaca yang tak ada idea dan belum kiranya di tag oleh sesape. Sekian terima kasih.


6 comments:

Anonymous said...

salam...memang kreatif giler....nak gelak pun ada...lucu dan bener...zam, pantun tu mmg mama copy dari blog lain...bende bagus mmg ramai peminat bah....wasalam...thanks for ur comment...do come again...

Secret Writer said...

Ya...sokong la bro, sepatutnya kemenagan Award blogger paling Kreatif tu beserta wang dan barangan, kalau setakat Sijil penghargaan mcm tu, sesiapa pun boleh print dari PC heh heh heh

Yana Ismail said...

huhu bestkan blogging ni:)

Yaya said...

wah ala2 anugerah bintang fofuler..tahniah2

NieZearm said...

mama- tq.. nnt sy singgah..

kos serani- jom cari sponser utk diri kita.. hahaha...

NieZearm said...

liyana- mmg best.. jom kita support industry blog di malaysia..

aleeya- sikit2 je..