Thursday, September 11, 2008

Award - I Love Your Blog by KJ

Terima kasih kepada Kak Jah yang berada di Lavender Hight, Senawang kerana telah bermurah hati untuk menganugerahkan Award ini kepada saya. Lihatlah dunia! Saya tujukan pula award ni kepada blogger yang sering mendapat comment dari saya untuk sama-sama berkongsi kegumbiraan. Sekian terima kasih.

6 comments:

:: AYU AYUMiE :: said...

opssssssssssss! adakah mak jugak selalu mendapat 'comment' dari jep nie? ahahahahhaa.... rasa TAK, kan jep kannn kannn???

tp disebabkan ini adalah AWARD...mak terima ngan rasa gumbira...mekasih!

NieZearm said...

terima je la dengan berbesar hati. jgn malu2.. amik la. nk tapau 5 pun bole. bg bloger2 lain... :-)

Izzu Izzuri said...

Wah!! Te dpt jgklah ni yer? Takmoh2! Nk yg baru. :-p

K.Jah said...

jil...amek jer la. ko ko nak award lain? muahahahah...

Kos Serani said...

Tahniah la...kaya Award la bro sudah ya. tapi takde piala iringan beserta wang tunai ker? kedekut betul pihak penaja yg bagi Anugerah tu ya...padahal duit kak jah tu berkepuk-kepuk dalam bank keh keh keh

NieZearm said...

jil- nk award ape? or nk mcm mane?

k.jah- nk hadiah (dgn x malunya mintak)

kos- duit dia guna nk beli tefal je.. lariiiiikkk!!!