Thursday, September 11, 2008

Award Special Friends by KJ

Terima kasihlah banyak-banyak. Susah-susah je. :-">
.
Ade sesape rasa nak award ni. Silalah tengok kalau-kalau ada nama tu dalam blog roll. Kalau tak kena la buat permohonan dulu ye. Award ini tidak boleh ditukarkan dengan wang tunai atay voucher. Sebarang komen akan dilayan. :-D

2 comments:

Aleeya said...

eh zam aku dpt le gak award ni kan, ke tak dpt ..ke aku perasan dpt ..adoi ntahle pening pala bulan posa ni susah sket nak pikiaq kah kah kah

NieZearm said...

dapat. sila lah amik ye. jangan malu2..