Wednesday, October 15, 2008

Kasut correct?

Korang pernah tak dengar kasut correct? Model brand baru agaknya.



Setahu aku kalau correct tu macam ni la.



Ade ke brand baru?






Kasut je ke?





Dijual melalui pamplet je ke?






Emm..........




Ini la logo sebenar kasut correct.

Anak buah kepada jiran aku la yang datang masa takbir kat rumah malam tu bagi tau. Dia cakap dia nak beli kasut correct. Pikir lama-lama pun tak gun kalau dah dengar ada yang gelak. Confirm salah penafsiran.



Tah macam mane la rupa kasut correct yang dia nak beli tu ye? Macam ni ke?

9 comments:

Izzu Izzuri said...

Nak kasut correct jugak!!

K.Jah said...

mungkin yg dimaksudkan adalah korek tabung seblm beli kot...

missgigikumancung said...

hahaha....dia tak tau kot nama senornyer nike..lawak tul.. btw:congratulation!

NieZearm said...

cyg- nt kita carik ye...

k.jah- x mungkin. mk ayh dia jgk yg kluar duit. dia mintak je..

NieZearm said...

ct- dia saje bg nama baru. senang dia nk ingat.. :p

Cakap Kosong said...

aku igt ape yg kj cakap tuh betullah.

NieZearm said...

ck- k.jah dah ada penyokong. ade sesape lg nk bg pendapat?

Aleeya said...

kahkahkah lawak anak buah ko

NieZearm said...

penat gak la aku gelakkan dia mlm tu...